Masukkan diskaun kod SAYABELI untuk pembelian melebihi RM80 dan nikmati lebih penjimatan!
Cart 0
Bukan Kitab Rumi 2.jpg

Bukan Kitab Rumi 2 : Dapatkan EX Kembali/ Kitab XY

RM 17.00 RM 20.00

Hidup kau menjadi gelap bilamana gf kesayangan kau tiba-tiba berubah hati, dan putuskan hubungan korang tanpa sebab.

Berbulan malahan bertahun lamanya korang bercinta, ada yang dah nak bertunang pun, tup tup dia tingalkan kau begitu sahaja.

Aku tahu kau mesti nak tau kan sebab musabab sebenarnya ex girlfriend kau buat macam tu kat kau? Aku berani kerat tangan yang kau mesti nak tahu punya, lagipun jangan haraplah orang perempuan ni nak cerita pasal benda tu dekat kau.

Rileks, tarik nafas dalam - dalam sebab benda yang aku nak sampaikan dalam buku ini banyak lelaki sampai mati pun tak ada peluang dapat tahu.

Selepas baca buku ini, aku jamin dalam masa 30 hari, kau boleh mendapatkan kembali cinta kau yang hilang itu.
 

Customer comments

Author/Date Rating Comment