Masukkan diskaun kod SAYABELI untuk pembelian melebihi RM80 dan nikmati lebih penjimatan!
Cart 0
izinkan aku mencari tuhan.jpg

Izinkan Aku Mencari Tuhan

RM 28.50 RM 30.00

“Kenapa kehidupan aku tak macam orang lain? Ya Allah, jangan salahkan aku sekiranya aku semakin jauh daripadaMu, sedangkan Kau sendiri yang memberi sesuatu yang aku tak mampu!”
- Malik –

“Sebenarnya, aku dah lama minat Islam. Aku nak tahu banyak tentang Islam. Tapi, selama ni, kenapa tak ada seorang kawan Muslim pun yang pernah cerita pada aku pasal Islam? Lepas tu, bila aku tengok orang Islam tu sendiri, kenapa tak melambangkan macam apa yang Islam ajar?”
- Kalai –

“Hoi, kau tak payah nak poyo arh! Kau tu bukan baik sangat. Aku tahu segala benda jahat yang kau buat selama ni. Bila-bila masa saja aku boleh cerita kat orang pasal kejahatan kau. Nak berubah konon. Kau dengan aku sama saja, dua-dua perangai syaitan!”
- Syamsul –

“Kenapa jenazah aku kat situ? Aku dah mati ke? Takkanlah!
Aku masih tak puas hidup lagi, masih banyak dosa yang aku buat. Aku tak sempat bertaubat lagi, ya Allah!”
- Tuan Rahim –

“InsyaAllah, saya dah cukup kuat untuk lupakan dia. Masa muda saya masih lagi panjang, jadi saya tak nak sia-siakan lagi macam dulu.”
- Ika –

Banyak lagi persoalan yang akan terungkai dalam novel tarbiah IZINKAN AKU MENCARI TUHAN, suatu pengalaman yang penuh dengan debaran, tangisan, keinsafan, dan kebahagiaan.

Pastinya, jika anda mula membaca helaian pertama, sudah tentu anda tidak akan berhenti melainkan setelah sampai hingga helaian terakhir!

Customer comments

Author/Date Rating Comment